Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

CHORWACJA LIPIEC 2022

Zegar 31.08.2022
  • Termin – 9 do 16 lipca 2022
  • Port – Sukosan, Marina Dalmacija
  • Jacht – Bavaria 34,  Bavaria 40,  Bavaria 46
  • Trasa – Sukosan – Veli Rat – Mali Lośinj – Telaśćica – Sali –  Veli Iż – Sukosan

Załoga – trzy załogi złożone z uczestników naszych kursów oraz poprzednich rejsów – łącznie 26 osób

Sympatyczny wakacyjny rejs rodzinny członków Tarnowskiego Stowarzyszenia Instruktorów oraz uczestników naszych  ostatnich kursów i rejsów. Na progu sezonu wakacyjnego wyruszyliśmy na "poszukiwanie delfinów" żyjących u wybrzeży wyspy Mali Lośinj.  Samych delfinów niestety nie udało się nam tym razem zobaczyć. Natomiast miasteczko Mali Lośinj okazało się być bardzo urokliwe, z pięknym nabrzeżem, położone w malowniczej wewnętrznej zatoce i wbrew obawom, z bardzo pojemnym portem. W drodze powrotnej przepłynęliśmy przez mały kanał wydostając się z wnętrza wyspy i skierowaliśmy się w stronę klifów wyspy Długi Otok, by następnie zanocować na krańcu Parku Telaśćica w przepięknej, cichej i spokojnej zatoczce. W ostatnim etapie rejsu zagościliśmy jeszcze w Sali oraz w porcie Veli Iż. Przez cały czas towarzyszyła nam słoneczna pogoda, kąpiele w krystalicznie czystej wodzie i wakacyjny relaks. Rejs zakończyliśmy oczywiście tradycyjnym zwiedzaniem starówki Zadaru i zakupami.
Do następnych wakacji.... :)